fredag 22. juni 2007

Gotland:D

Ja, då var eg ferdig i klasse 1D og har dratt på sommerferie =) Pga 3-4 bryllup denne sommeren så har vi ikke tid til og dra noen sted over lengre tid så vi slo ene bryllupet som skulle holdes på Gotland sammen med en ferie =) Eg som ikkje er så glad i og sitte i dress i flere timer meldte meg frivilig til og sitte som barnepasser til de 3 nevøene og 2 niesene mine i stedenfor. Det blir veldig spennende og se hvordan det kommer til og gå.


Men men no har vi akkurat sjekket inn på West bestern Strand Hotell og det er et stort og ulogisk hotell! Jeg har allerede gått meg vill opp til flere ganger.. :P
Det første jeg gjorde når vi annkom hotellet var og gå bort i resepsjonen og spørre om de hadde trådløst netverk! Og jeg får tilbake "ja vi har trädlöst natverk i hela lobbyn" ja det var jo imponerende for den lobbyen var jo på hele 20 kvadratmeter :P(lol) Men no har eg campet i lobbyen og de i resepsjonene begynner og se rimelig dumt på meg etterhvert her eg sitter med den store pc'en min og en strømledning strekt over gulvet..! hehe men sånn går det når du e litt internet avhengig!
Jada det var nokk idioti for denne gangen for no skal eg ut og spise.. så spørs om eg ikkje klarer og finne på noe idiotisk på resturantent og.. :P
Men GOD SOMMER alle sammen.. =)

15 kommentarer:

HanneK sa...

No må du huske å ikkje være en for snill onkel då, sånn at hele stede e rasert når foreldrene kommer hjem fra bryllupsfesten ;)
Bra at det var internett i lobbyen då vertfall, eg tror eg hadde gått amok hvis ikkje :P

Du får kose deg masse i Sverige, og God Sommer til deg og :)

Kamelon sa...

God sommer til deg og, Aleksander! Høres ut som du har det digg på ferie, med barnepassing, forvirrende hoteller og mangel på internett:P
Vi savner deg allerede!

Anonym sa...

Konge! då slipper vi og se deg på en stund :D



-_-

Kebab sa...

oi oi oi.. når eg såg at du hadde kommenter bloggen min henrik så forventet eg mere at du skulle skrive kor sykt lite kul eg var som har blogg =) men jah dokkar slipper meg en liten stund:p

Kamelon sa...

Er det virkelig Henrik som har skrevet denne kommentaren?:P

Anonym sa...

Tror ikke det er Henrik, nei. Men siden du har sluttet med WoW er det jo lite å finne på da.

Anonym sa...

God sommer, aleksander!!=D...glømte at du skule reise tidligere så fikk ikkje sagt d før du reiste...du må kose deg masse i sverige=)..

vi snakkes du...visst du finner veien hjem igjen til norge da=P..hihi;D

Anonym sa...

God sommer Aleksander, du fortjener det!

Btw, hvis du skulle ha problemer med å finne veien tilbake til Norge så e det bare å spørre en Svenske og gå/kjøre i motsatt rettning av ka svensken peker, da e det ca dobbelt så stor sjanse for at du kommer hjem;)

Josephine Baker sa...

HAHA!! Svensker altså.. =D
Vær snill med ungene, ikkje skrem de for livet.. hihhi.. Have a Good summer<3

Adelheid sa...

haha, dansker altså;D

Kamelon sa...

Har du vurdert å legge inn linker til andre sine blogger på denne siden eller?:P

Kebab sa...

Ja eg fulgte rådet ditt Sigvart så vi endte opp i København! Så når vi først var endt opp der så bestemte vi oss for å gå på tivoli, men problemet var at det regnet sykt mye så det ble ikke noe av, men no har jeg kommet meg til Drammen og nermer meg Bergen/Rødland med Stormskritt :D

Ane: Altså eg har egentlig ikkje tenkt til det nei.. :P Stress

Anonym sa...

Hm, kanskje eg bør være litt forsiktig med å gi råd fremover, har tydelig mistet grepet eg aldri har hatt på å gi råd.
Men du endte iallefall ikkje opp i Tyskland eller noe....
for å prøve å vri det litt poistivt:P

Btw, eg skjønner du føler litt for en beklagelse fra min side i forhold til visse innlegg i klassebloggen, så her kommer den:
Veldig veldig unnskyld Aleksander!!

Ps:(Vil bare si at grunnen til at eg ikkje har unnskyldt før er at på alle bildene så e det Sindre som enten lener hodet sitt på deg, eller har hånden på skulderen din.
Den første kan ikkje du noe for hvis han la hodet sitt på skakke rett før bildet ble tatt og den andre har eg tolket det slik at du muligens har tatt vekk hånden hannes fra skulderen din akkurat i det bildet ble tatt, så da e spørsmålet korfor håndene hans e der "in the first place".
Men eg har ikkje lyst til å fundere mer over det siden eg føler eg bare drar megselv mer og mer fast i sørpen....:P
(håper ikkje eg har fornærmet deg eller Sindre med dette ytteligere)
Så eg ønsker deg(og Sindre, men uavhengig av klasseblogginnlegget) lykke til videre med kjærligheten :)

Kamelon sa...

Du e lat=)

Kebab sa...

Du e unskyldt Sigvart! ;) Det e sant som du sier det e Sindre som klår!

Og ja Ane eg vet eg e lat.. :P alle linkene ligger jo på klassebloggen anyways