søndag 17. juni 2007

Rekke jobb/bussen fra Rødland

Tidlig 16.Juni var tiden da jeg skulle gjøre nokk en idiotisk ting! Som de fleste sikkert vet så går det ikkje sinsykt mange busser fra Rødland og vertfall på en lørdags morgen.
Jeg skulle begynne på jobb klokken 10:00 og det betyr at eg måtte åpne kjøkkenet. Jeg fane EN buss fra Rødland som gikk klokken 08:20 fra rødland og det var vel den som gikk på hele formiddagen. Så kvelden før satt eg vekkerklokken på 07:45 og gikk og la meg i 3-halv 4 tiden så det var ikke så mange timer med søvn før jeg måtte opp igjen.
Joda klokken 07:45 ringer alarmen som planlagt, men det hadde ikkje mitt hode planlagt så eg slo vist av den alarmen i søvne og la meg til og sove igjen. Litt seinere våkner jeg av en eller annen merkelig grunn og ser på klokken.. den viste 08:18 og eg sperrer opp øynene og hopper ut av sengen! Jeg tar på meg det første eg fant på gulvet på rommet og gikk inn i skapet for og finne et par med sokker.. neida seff var det ikkje rene sokker igjen i skapet så eg løper ned på vaskerommet og finner to sokker som på ingen måte kunne lignet mindre på hverandre!
jaja eg løper ut døren med tannkosten i munnen som eg satt fra meg på grillen og ene skoen på og den andre i hånden og jakken hadde eg ene hånden inni. Litt lenger borte i veien får eg på meg den andre skoen og eg løper fortere enn noen gang opp til veien og i det eg kommer opp så bråbremser bussen rett forran nesen på meg og slipper meg inn. Kroppen min må jo ha fått sjokk! Eg ligger og sover.. aner fred og ingen fare også ett og et halvt minutt seinere så løper eg så fort eg kan.. hehe! Men jada eg fikk jo ikkje ut et ord til bussjåføren utenom "eg sier det etterpå" så gikk eg og satt meg.. en 5 min seinere gikk eg frem og sa.. "ehh eg skal til byn" :P hehe. Hele turen til Byn var forferdelig for det var forferdelig vondt og sitte pga gangsperren fra jogge stuntet. Men men eg kom meg no på jobb og då finner eg ut at meg og en annen eg jobber med som e like gammel som meg og verdens sløveste person skulle åpne resturanten! Eg forstår ikkje ka ledelsen i TGI Fridays tenker med! :P

jaja det blir sikkert ikkje lenge til eg kommer med et nytt inlegg om min idiotiske hverdag.

8 kommentarer:

HanneK sa...

Jah, du har en idiotisk hverdag! ;D
men flaks at du har en innebygget vekkerklokke då! :P

Kebab sa...

Ja eg forstår ikkje ka som fikk meg til og våkne av meg sjøl igjen klokken 08:18 :S

Kamelon sa...

Du har talent! Eg hadde aldri greid det der, men så bruker jo eg litt lengre tid på badet enn deg:P

Kebab sa...

talent og talen tror egentlig alt det der skjedde uten at eg tenkte.. for når eg var kommet meg inn på bussen så tenkte eg "ka skjedde no?" :P

Marit sa...

Smart, Aleksander. Smart.

Kebab sa...

takker.. =)

Anonym sa...

Eg må si eg e mildt imponert over at du får det til.
må vel nesten gratulere deg for veldig rask handlekraft.

Kos deg i brylluppet Aleksander,
eg kommer til å savne deg og humoren din sykt i USA,
så hold denne bloggen oppdatert;)

Kebab sa...

Ja altså det gikk veldig fort for seg.. hehe =) men men når eg ikkje tenker det e då eg får til mest ;) Takke sigvart, eg skal prøve så godt eg kan med og oppdatere den, men det blir nokk ikkje så vanskelig med så mye idiotisk så skjer i min hverdag.. :P