fredag 1. juni 2007

Meg og HanneK sin fantastiske msn samtale!

I dag/natt snakket meg og HanneK om alt og ingenting på msn også litt ut i samtalen skulle hun fortelle meg om at hun tabbet seg ut på skolen i dag og dette skrev hun:


"hehe.. eg tabbet meg ganske ut idag.. LOL.. vi skulle ned på rimien, og der utenfor sto det to sånne *wanna*be*sexy*sykkelpoliti*med trange sykkelshorts* menn.. og eg klarer å prestere, bar på kødd og ironisk seff, å lage sånn Grrrrr lyd.. Men tingen va det at eg sa det litt vel høyt, så begge to snudde seg og glodde sånn sykt flaut siden de følte seg sikkert digg i pølseskinntrange sykkelbukser"

Ehm tipp kem han ene av de sykkelpolitiene var..? Jo FETTEREN MIN!!!! :P HAHAH eid hanne! Som om du ikkje tabbet deg nokk ut når du sa Grrrrr til de!! Har lagret msn samtalen og den skal du få høre mange ganger..!

22 kommentarer:

HanneK sa...

Følte meg liksom dom då, men kan jo bare forestille dokkar kossen eg føler meg no :S Hehee.. Såå typisk, skjønner ikkje at det går an! hohooo.. Regner med eg blir husket for den episoden her..

Hehe! *Leer så eg griner av min dumhet*

Kebab sa...

Eg trodde eg såg feil når du skrev det på msn!! :P

Kamelon sa...

HAHAHA, så morsomt! Denne her skal bli husket, HanneK!:D

Anonym sa...

hahahaha!!! går d an!!?:D hun slår nesten meg hun...hihih..hadde en ganske pinli episode på rimi e og..skulle liksom late som jeg skulle stjele noe..neida, så eg tar en sjokolade under jakken min jeg, å later som jeg stikker av...plutselg hører eg en som ler..joda, d var selvfølgelig en som jobbet der som sto oppe i en stige å betraktet meg...da følte jeg meg skikkelig smart..*kremt..haha:P

Kebab sa...

Haha.. har hørt den historien der ja..;)

Anonym sa...

Ja, ja Hannek. Hadde sikkert gjort det samme, øh, nei...

HanneK sa...

Denne tabben min har ført frem latteren i mange i løpet av helgen, føler meg utledd!

Menmen, har jo ledd skjøl og då, får av og til sånne små latterannfall for meg sjøl når eg tenker på det, folk bare ser rart på meg ;)

Kebab sa...

=) heheh

Adelheid sa...

i dag stilte jo klassens egen playboy opp med tettsittende sykkelshorts og heile pakka *rrrrr*

Kebab sa...

Også åpner han timen med og si "dokkar lurer kanskje litt på antrekket... det e et sykkelantrekk" ja for då klarte eg og holde meg alvorlig.. Men akkurat når folk ble stille så hørte eg borte fra Adelheid og HanneK en som sa Rrrrr.. det første som slo meg då var "klarte HanneK det igjen no? men det viste seg og være Adelheid denne gangen ja.. :P

Kamelon sa...

Jess, kan tenke meg at naturfagstimen og Kalles sykkelbukser skapte flashbacks, Hanne?:D

Anonym sa...

hva skjer med kalle-mann for tia da?! rosa t-skjorte og inntesittende sykkelshorts!!...hahaha...d må nok være d varme været..=P...

Kebab sa...

Dette e virkelig Kalle sin årstid.. :P

HanneK sa...

Hehe.. Det at kalle kom i sykkelshorts tror eg hindret meg i noen ekstra poeng på den prøven altså, eg klarte ikkje konsentrere meg, eg humpet på stolen og tårene rant! Det var faktisk eg som sa Grrrr først, men denne gangen klarte eg å hviske det i stede for å rope:P i motsetning til adhd :P

Kebab sa...

haha! :D

Adelheid sa...

min ADHD melder seg støtt og stadig for tida. *I cannot help it* *JALLAJALLA* moha..Kalle-mann har verkeleg byrja leve opp til navnet sitt no. Playboy-Kalle! Først rosa skjorte så inntesittende sykkelshorts. Tør vi tenke på kva det neste blir?

Romantikerne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Det neste blir nokk Speedo når vi skal og grille på tirsdag.. ;)

HanneK sa...

OJ! Det kan bli interessant! Kalle-mann i speedo, hadde ikkje blitt overrasket egentlig :O

Kebab sa...

Når vi først e inne på speedo.. ka skal vi ha med til i morgen?

HanneK sa...

mat og badetøy :)
Også en penn eller noe til å skrive med i 1. time på forsøket...

Kebab sa...

takker og bukker =)