onsdag 11. juli 2007

Hybel -_-

Ja då har eg fått klarering fra Mamma og de om å få flytte på Hybel, men bare hvis eg bodde sammen med en eg kjennte og de viste kem var. Og en god venn av meg som heter Maren hadde allerede spurt meg om eg trengte en og bo med så no skal eg flytte sammen med hun til høsten.. (mest sansynlig) Hun må først se om hun kommer inn på BHG.. Men jaja bo vekke fra mamma og pappa blir nokk herlig det, men eg kommer jo til og dø.. men det e jo ingen nyhet.


For det første: kem skal huske på at eg spiser? Ikkje eg i vertfall...! Eg glemmer jo og spise så de fleste måltidene mine foregår etter noen har foreslått og gå og spise eller mamma roper at det e middag.. og for det andre må eg vaske klærene mine sjøl.. :S Eg har jo aldri slått på en vaskemaskin en gang! Klærene mine kommer til og bli sånn :

Ja krympet og farget.. :P men men.. så skal jo eg huske på og søke om stipend og då kommer eg naturligvis til og skrive feil på det skjemaet så eg får ikkje stipend og blir blakk etter en husleie.. også må jo eg kjøpe inn ting som eg aldri har pleid og handle før.. det e jo alt... mat, dassruller,tannkrem, drikke, q-tips, vaskemidler, oi no kom eg jo på masse bra.. godt eg skrev dette blogginlegget! No kan eg bare gå inn her for og kopiere listen så slipper eg og huske allt.. kanskje eg skal skrive spise på den listen og så husker vertfall det.. =) men men vi alle e sikker på kor dårlig dette kommer til og gå så eg trenger vel ikkje og nevne ka som kommer til og skje når eg skal betale regninger..! Eller jo eg forteller det allikavel altså på alle regninger e jo det en del nummer eg skal skrive av og inn på internet når eg skal betale de og eg vet at eg kommer 99 + 1% sikkert kommer til og skrive feil sånn at random person kommer til og få penger på kontoen sånn at random person blir glad og tenker fy søren idiot han kebab e då.. jaja no tror eg at eg har nevnt noen få ting eg e sikker på kommer til og gå gale og hvis hun Maren kommer inn på BHG og dette blir en realitet så kommer eg med en oppdatering på kor mange av de nevnte feilene som var riktig.. =)

19 kommentarer:

HanneK sa...

E du sikker på at hon Maren vet ka hon gir seg ut på?? Eg e nemlig litt skeptisk til akkurat det ;)hehe..
Det klesvaskproblemet skjenner eg til, føler eg kommer til å slite med det samme neste år :S Har vurdert å betale nokken for å gjøre d for meg, har du vurdert det samme eller?
Andre tips:
-Legg inn alarm på mobilen når du skal spise
-Spis fiskegrateng til middag, då slipper du oppvask (bare en skje)
-Lagre kontonr mitt somm snarvei på nettbanken din

Kebab sa...

hehe joa tror maren vet ka hun gjør.. meg og hun e jo store Friends fans så vi kommer sikkert til og sitte og se friends hele dagen.. :P Med mitt budsjett så blir det og ta litt hardt i og betale noen for å vaske for meg..:P Ja det med alarm på mobilen var ikkje så dumt.. og ikkje fiskegrateng heller :D

Kamelon sa...

Haha, kordan skal det gå med deg Aleksander? Eg ønsker deg LYKKE TIL med eventuell hybel og håper å se deg i live etter et år der! Har dy husket å skaffe deg skadeforsikring?:P
Neida, eg tror du klarer deg utmerket om planene dine går i orden, bare du ikke lar Henrik besøke deg altfor mye;)

Kebab sa...

Henrik besøke meg alt for mye? han kommer ikkje til og få adressen en gang! :P Men jeje får håpe eg lever når dokkar kommer tilbake fra USA då =)

Anonym sa...

hehehe....d blir jo drit kult=D kommer te å le meg i hjel når du kommer en morning i trang rosa t-skjorte og bukse!!LOL!..neida d går sikkert fint....moha..

asså eg slår meg gjerne sammen med dere i den friends-fan klubben deres=D hehe...

du må også huske å spise sunt...ikkje bare grandiosa og cola...meeen siden du ska bo med en jente får hun vel sikkert skikk på deg=P..(etter hvert)..hih

Kebab sa...

Eg har ikkje råd til og spise usunt hvis eg bor aleine..:P Ja det e bare og joine friends klubben :D

HanneK sa...

DU kom til å tenke på nokke.. Du kan jo bare låne de rosa klærne som bl.a Cato hadde på seg på Miljøturen. Den rosa snase rosa buksen og den tighte rosa t-skjorten med "Girls just wanna have fun" på, då slipper du liksom å beskymre deg for det med klesvaskingen :)

Kebab sa...

Ja det var en god idee.. då e det ingen som kommer til og se rart på meg heller.. =)

Anonym sa...

Nja, har du tenkt over at du blir samboer med en jente som 16/17 åring? Hmm, hørtes mistenkelig ut. Utjevner seg sikkert litt hvis det er kusinen din eller noe sånt, men fremdeles...

Hater å måtte bruke dette utrykket, men: Nja, skeptisk.


Burki al Kahslamja!

Anonym sa...

Men på en annen side: bra at du har funnet deg en jente...

Kebab sa...

Sindre slapp av =) Vi e bare venner.. tror du virkelig at eg hadde fått lov av mamma og de til og bo med hun hvis det hadde vært noe mellom oss? :P neei egentlig ikkje hehe

Josephine Baker sa...

HAHA!! Dette blir gøy! Tenk på stakkars deg som må gjøre alt sjølv.. jaja.. Går nok bra.. tilslutt!

Adelheid sa...

Eg har trua på deg Aleksander! Dette går så fint så. Dessuten, viss du berre begynner å gå med kvite klær blir ikkje dette med klesvask så vanskelig. Det kan krympe dah men.. JeppsipepsiXD

Anonym sa...

Tenk saa lenge du kan sove om morgenen naar du flytter paa hybel, da har du noe aa se frem til neste aar!:D
Anyway, du har tydeligvis litt mer guts enn visse andre her i klassen, hvis du bare trenger 1 annen venn aa dele bosted med for naar du bor vekke ifra foreldre, i stedet for visse andre som trenger 29... :P

Btw, noen planer om kor du ska bo? (sentrum?)

Kebab sa...

hehe jah =) eg e tøff!! :P skal på visning i morgen på Kronstad så det e jo veldig nærmt byn.. også skal eg opp og se på en leilighet på Bjørge.. men e jo ikkje så veldig langt vekke det då.. kryss fingrene folkens på at vi får den på kronstand! :D

Kebab sa...

Jah Adelheid eg får begynne og gå med samme farge på alle klærene..:P

Marit sa...

Eeeeeg bare lurer på noe..Pleier du gå med den hvite buksen der?

Og forresten, du får IKKJE låne inntilsittende rosa bukse eller girls just wanna have fun t-skjorten min! (Begge e gitt til Fretex no, så det e bare å leite der:P!...Eller...de ble vel kjøpt med en gang av en annen!)

martepåkartet sa...

Jeeeeiii! Hybel!!!!!
Da vet vi hvor vi skal feste til neste år;)klærne går det nok bra med skal du se, samme farge på alle var slettes ikke dumt adelheid! jeg tror jeg hadde satset på den:P

Lillebror sa...

Lover å komme på besøk til Jul (i motsettning til en del andre skal eg faktisk HJEM til Jul. Ingen Jul uten pinnekjøtt og hjemmelaget riskrem hos meg :P