tirsdag 14. august 2007

Emo stund på flesland






Ja då var dagen kommet der use elvene skulle av gårde over dammen til usa. Jeg måtte jo ta turen opp på flesland for og si hade til alle sammen, så jeg gikk inn på flybussen og sa jeg skulle til flesland.. "ja det blir 75kr" i alle dager då?! jeg skal liksom ikke til flyplassen i stavanger heller! jaja eg hadde jo ikke noe valg så jeg betalte de 75kr og satt meg ned. På vei til flesland så begynte bussjåføren og myse med øynen og det så ut som han hadde problemer med og se. Joda det hadde han.. han tok av seg brillene mens han kjørte og begynte og pusse de med et lommetørkle han dro opp av lomme, mens kjøringen det var ikke så viktig. Jeg var sikker på at no kan eg bare glemme og komme meg til flesland i live! Setebeltet kom kjapt på for og si det sånn. Mot alle ods så kom eg meg opp på flesland og der var jo det masse kjennt folk. Mange som skulle dra og mange som bare skulle si hade. Når den siste halvtimen var kommet før de gikk inn til gate området, var det masse klemming og grining (nei eg grein ikkje:P ) Det var rett og slett en veldig emosjonuel.. nei emosjoneal.. voldsomt kor vanskelig det skulle være og skrive det.. jaja det var en emo stund .. se der ja.. mye lettere og forkorte det til emo =) Når alle sammen var forsvunnet inn til gate området bestemmte meg og Sindre oss for at vi skulle se når flyet lettet. Det var ca 2 timer og vente så vi gikk langs flyplassen helt til vi var litt forbi helikopter terminalen, for det er det nærmeste vi kan komme flyet når det skal kjøre bort til rullebanen. Vi hadde forsikret oss om at vinden blåste nordover sånn at flyet kom til og lette fra rullebane 17. Akkurat på den plassen vi sto så blåste det veldig kald vind, og det var no greit.... de første 10 minuttene.. joda vi begynnte og fryse mer og mer.. Sindre fant fram en matpakke han hadde tatt med seg og spiste lunsh. Det lettet og landet fly hele tiden så vi hadde no vertfall noe og se på:) Vi var bra lettet når de 2 timene var gått og flyet til USA klassen skulle rygge ut fra gaten, men da skjedde det vi hadde fryktet mest! På ene brilleglasset til Sindre var det fallt en regndråpe! NEI! Og akkurat når vi såg at flyet ( Boeing 757-200 Icelandair) rygget ut fra gaten så åpnet himmelen seg og det regnet verre enn noen sinne, men når vi hadde stått der så lenge så skulle vi no vertfall se flyet lette! Vi hørte motorene starte og flyet begynte og kjøre mot rullebane 17. det heter egentlig taxe mot rullebanen, men jeg tenkte at ikke alle ville forstå det..:P Vertfall flyet taxet forbi oss og vi hoppet og vinket. I det flyet var såpass langt forbi oss at vi ikke kunne se inn vinduene lenger så løp vi og fant et tak vi kunne stå under, mens flyet gjorde seg klar til og ta av (ikke det at det var så lange tiden) Vi hørte at det gasset opp og vi løp tilbake der vi sto i sted for og vinke når de lettet...! I det flyet forsvant inn i skyene så stoppet det og regne og jeg sier til Sindre.. "vedder på at det blir sol no bare for og irritere.." joda seff ble det sol bare noen minutter etterpå.. :S det var så syykt irriterenes! Men men håper noen fra flyet såg oss! Og lykke til med et år i USA folkens..! vi får ta Rødland poolparty når dere kommer hjem! :P

17 kommentarer:

martepåkartet sa...

haha!!pengesjokk og nær-døden-opplevelse på veien til Flesland? så i tillegg pøseregnet som startet da flyet gikk?dette høres ikke bra ut! det var nok meningen at de skulle holdt seg hjemme.
Er det forresten Emosjonell du søker etter???HAHAH!!!EMO! dritbra!:D
nei..det var trist da de drog, men det blir opptur med fest på Rødland når de kommer tilbake:D jeeei!

Kebab sa...

Empsjonellt var det ja.. ikkje gale Marte :P Ja det var litt mye for meg på en dag det der.. hehe men men.. seff blir det party Rødland når de kommer hjem.

martepåkartet sa...

jaja..øhøhø..det ble jo litt emosjonellt for meg å (kremt)..så da er vi to:P

Anonym sa...

. . . . .

-_____-

-.-

-_-

*sigh*

Anonym sa...

KOnge at dere stod aa vinket farvel, knall (blogg oppdatering kommer saa snart vi faar et bruker navn/nettpassordting til laptop/ lader til laptop ;)!!

Vi savner dokkar ;D spesielt alle guttene ;]

Kebab sa...

Sendte deg en mail Hanne siden dokkar ikkje fikk tilgang til bloggsiden, men jeg regner med dere har fått dt no siden dere la igjen kommentar..? :P Savner alle guttene jeg og.. hehe neida savner dokkar alle sammen

Ambessa sa...

Maa si det en gang til, Konge!

Kebab sa...

Takker =)

martepåkartet sa...

Du, nå har du hatt det emo ganske lenge..?på tide med et nytt innlegg:D?

Kebab sa...

jaja det kommer det kommer..:P Må bare få tid først. Men vi kan vente oss en oppdatering i nærmester fremtid =)

Anonym sa...

Oppdatering, ja. Vi begynner å tro at du har fulgt strømmen en gang til og skal legge ned bloggen.

Josephine Baker sa...

Vi venter i spenning.. :D

martepåkartet sa...

Og venter:P......

Kebab sa...

No e det like før det skjer noe! Har tenkt hver dag no på og skrive noe.. Eg skulle faktisk til og gjøre det hunn dagen, men fant ikkje laderen til kamera så då fikk eg ikkje lagt innpå bilder så då lagde eg meg middag i stedenfor.. :P hehe .. men eg må vel feire over 1000 besøkende no..

Anonym sa...

Hvis du ikke finner på noe å skrive om:
Skriv om TrackMania, da vel.

Kebab sa...

Det står mellom det og den sinsykt store kebaben eg kjøpte her hinn dagen..:P

martepåkartet sa...

hmmm...KEBAB!<- skriv om det:D(eller begge..?jeg vet ihvertfall ikke hva "TrackMania" er:S) haha:)