fredag 16. november 2007

Nytt innlegg

Eg begynner og merke et press fra div. folk om og skrive et nytt blogg innlegg. Problemet e at eg har veldig liten tid for tiden. Eg har masse lekser som eg må late som eg gjør... hvis eg ikkje gjør lekser så jobber eg... :P men vi må no klare og presse inn litt tid til og skrive en oppdatering her. Eg har fått noen forslag til ka eg skal skrive om så eg foreslår vi tar en avstemming.. Skal eg skrive om :

1. Den sinsykt store kebaben eg kjøpte en søndag morgen 4min etter eg sto opp.7
2. Mitt nye avhegighetskap av Trackmania
3. Oppdatering av livet på en bitte liten hybel.

65 kommentarer:

Ane sa...

3: Oppdateringer fra hybelen din. Eg vil vite alt!

Kebab sa...

Ja d� har det kommet villt med stemmer! det heller mot alternativ 3. Men vi forsetter avstemmingen litt til

Josephine Baker sa...

3. oppdateringer fra din kjære hybel og 2. Track mania avhengigheten din!!!
JEpp, måtte jo skrive det fordi du ikkje har noken hukommelse.. ;)

Kebab sa...

Ble vi enig i at det var lov og skrive flere av alternativene?!

Josephine Baker sa...

JAA!! faktisk!! Eg har rettlære, dette e et fritt land!

Kebab sa...

Du e ikkje akkurat den skarpeste kniven i skogen Josephine..

Josephine Baker sa...

*ingen kommentar* men det hater jo da "ikkje den skarpeste kniven i skuffen" - ikkje skogen.. ikkje helt smart du heller??

Kebab sa...

Det heter jo ikkje "hater" ... du e ikkje det høyeste treet i skuffen altså

Josephine Baker sa...

ååå! sorry da.. "Heter", tenk at vi gidder å ha en samtale her inn og på msn e det mulig liksom??

Kebab sa...

folk sier vi ikkje har et liv.. eg forstår ikkje ka de snakker om.. -_-

Anonym sa...

eg stemmer for alle tre!!..haha=D å joda, d er lov å stemme på flere alternativer=P....sant, jossi? moha..best du hører på oss aleksander...du vet aldri ka vi kan være truenes til...hehe;)...

ellers så tror eg ikkje at eg ska melde meg inn i denne (spesielle) diskusjonen dere har om ordtak....haha=P men du e unnskyldt aleksander...med jossi kan man beggynne å diskutere ka som helst...=P..heh...

Kebab sa...

no går jo hele systemet i dass her hvis folk skal begynne og stemme på flere alternativer!! :P

Anonym sa...

asså, eg må forstår de litt liksom....haha

Anonym sa...

du må må bare skrive flere innlegg da, vettu....smarten=P

Kebab sa...

poenget e jo at då må eg gidde det..:P

Josephine Baker sa...

Tina hold deg vekke!! Eg har et liv imotsettning til KEBAB!

Kebab sa...

jaha... e det noe nytt som e skjedd no?

Josephine Baker sa...

Masse nytt skjer, tenk at eg gidder å ha to totalt forskjellige samtaler med dag samtidig på forskjellige steder.. Snakke om at DU ikkje har noke liv!

Kebab sa...

Det var du som begynnte og skrive her mens vi snakket på msn.. så eg vil jo då tørre og påstå at du ikkje har et liv... o_0

Josephine Baker sa...

NIKS, den som begynner e synderen og det var du asom begynte med å hinte til at eg skulle gå inn her sant??

Kebab sa...

eg bare sa at no har eg på en måte oppdatert bloggen min.. det betydde ikkje "gå inn på bloggen min og skriv en kommentar"

Josephine Baker sa...

Det var sterke hinting til det, turde jo ikkje annet trodde du skulle begynne å grine eller noke.. bare sånn at du e klar over det..

Kebab sa...

Siden eg e eldre enn deg så må eg ta ansvar her og slutte av denne diskusjonen som du har klart og gjøre til en krangel. For og unngå grining fra din side så kommer ikkje til og svare mer no.

Josephine Baker sa...

DUST!! *Eg ikkje en grine jente!* DAA::

Anonym sa...

Jo det e du! (eg e ikkje aleksander)

Josephine Baker sa...

KEm e du??????kjenner eg deg??

Anonym sa...

jaja

Josephine Baker sa...

morsom du aleks!

Anonym sa...

Sa ikkje eg nettop at eg ikkje var aleksander

Josephine Baker sa...

Du har jo nettopp innrømmet det..!! DUST!! Svømmer i din egen dumhet!

Anonym sa...

Eg forstår ikkje ka du mener..

Josephine Baker sa...

Du svømmer i din egen dummhet.. Vetsje du ka det betyr??? :D:D:D:D:D:D:D:D HAHAHAHAHA!! (**LER)
Det visst flere som ikkje e ved sitt fulle five el ka seie duh??

Anonym sa...

Du vet jo ikkje kem eg e en gang... då kan du ikkje si at eg e dum...

Josephine Baker sa...

Vetsje eg kem du e??? Du innrømmet jo igår at det var deg.. *BUUURRNN!!* HAHA! BUSTED!!
Klarer ikkje å lure meg veitu, aleksander! ;)

Anonym sa...

Jaha.. har du noe du kan bevise det med? Du som har rettslære burde jo har tenkt på det

Josephine Baker sa...

HAHA!! Jeg har bevis ja! 1. Du sa igår at det var du-->"At du ikkje skjønnte at det var meg før"
2. Du visste at eg hadde rettslære!! HAHA!! BUUSTED!!!**
hm.. nok en gang svømmer du i din egen dummhet-->;) <3

Anonym sa...

Ehm har du bilde av denne samtalen der "jeg" har sagt dette? 2. For alt du vet så kan jo jeg være en du kjenner som vet at du har rettslære...

Josephine Baker sa...

åå, e det mulig lissom?? Bare innrøm at det e deg eg vet jo det..!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ:::::::...

Anonym sa...

Eg kan si så mye at navnet mitt begynner på R

Josephine Baker sa...

RØDLAND!!!!

Anonym sa...

R også A .. så ikke Rødland nei

Josephine Baker sa...

BARE INNRØM DET!!!

Anonym sa...

Eg føler meg mobbet! Eg e ikkje Rødland eller Aleksander....

Josephine Baker sa...

Rafael, e det deg?? ALLI KAFFE KURER GRUFF!! ALEKSANDER JEG VET AT DET ER DEG; FALLERI FALLERA FALLERUDLILA!

martepåkartet sa...

Okeeeyy!!!dette tar jo helt av! 44 kommentarer fra tilsammen 4 personer?!?!hva skjer med verden, FÅ DERE ET LIV (haha)!!!! jeg stemmer på 3, så vet vi det:)yeah!

Anonym sa...

R, A og N ... det heter ikkje FALLERI FALLERA FALLERUDLILA! det heter FALLERI FALLERA OG FADERULLANDEI...

Kebab sa...

Det e for tiden mest stemmer på alternativ 3. Eg e enig med deg Marte.. Josefine må skaffe seg et liv... Eg har vært på besøk hos mamma og de i helgen + at eg har hatt så mye fysikk og ta igjen til fysikkprøven på tirsdag så eg har en unskyldning til alle kommentarene... Koffor tror du at eg e Random fyr josefine?

Anonym sa...

OKEI!!....eg som trodde eg hadde fritidsproblemer i blant!!=P..haha..dere tar jo helt av.....visst ikkje han random fyren e aleksander så LER eg...tabbe jossi...mohaha..ka skjer med deg forresten..."hold deg vekke tina!!"..haha...no tror eg du ska ta d litt rolig i svingene her...

eg ska ikkje ta aleksander fra deg...så relax...=P haha..

hade bra mine to turtelduer=P

Kebab sa...

Det e bra du e enig med meg Tina!! Josefine tabbet/tabber seg kraftig ut med og tro at eg e random fyr...

Anonym sa...

ja, men på den ander siden så er d like synd i deg (visst ikkje mer) visst d virkelig er du som er han derre random.....LOL=P...

ps: jeeyyjj..eg fikk den 50ende kommentaren...!!haha=P

Kebab sa...

Eg føler poenget me dette bloginlegget forsvant litt nå. Da forsetter vi avstemmingen uten for mye "Off topic"

Josephine Baker sa...

Herregud!!! e d mulig??
Eg har rett ingen protest!
Eg dritter no i kordan den lille reglen skrives, aleks! ;)
Altså aleks du har ikkje et liv..

Anonym sa...

OKAII! 52 kommentarer er vel i det meste laget. Oppdatering på nr 3.

Lest igjennom kommentarene nå. Leve bloggforum.!

Adelheid sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA
XD Gaar det ellers bra heime?

HanneK sa...

BRa at dokkar e som for!
Men at du gjorde fysikk i 7 timer eller ka det var du fortalte meg, var vel aa skryte paa seg litt mye, dette tok nok opp litt av tiden ;) :p
Men seriost, oppdater hybellivet (med bilder).. Og min stemme teller trippelt:)

Josephine Baker sa...

OPPDATERING! ;)

Anonym sa...

Aleksander, ikke tving oss til å måtte bruke makt for å få deg til å oppdatere bloggen.

Anonym sa...

La oss eller for se et innlegg om ditt økende behov for "psykisk ego(Latin: ego) stimulanse", som tydligvis ikke gikk helt etter planen ut ifra at du har 0000000000000000000001232 hits på siden din.... du håpet på minst 983 millioner hits til no?

BTW:
asl?

Kebab sa...

Henrik eg leste bare att eg hadde fått en kommentar fra "Klappende g bergen" tok meg ikkje akkurat lange tiden og tenke at det var deg...:P men jah eg håpet på noen milliarder..

Josephine Baker sa...

60 kommentarer! WOW!
oppdatering? =)Henrik&aleks hasje et liv e min konklusjon, begge skriver med skulte identiteter! hihhi.. :)Eg har rett, for eg e bursdagsbarnet!

Anonym sa...

Begynner på R-A-N? Jeg tipper det er tysklæreren vår Jostein.

Anonym sa...

du hendelse

Anonym sa...

RANDI!! =)

Anonym sa...

jahh..så var d bare d nye innlegget da.....=P

Stoffmeistergeneral sa...

wtf :o